Tuesday, August 23

sekilas pandangan

hanya dengan satu pandangan...
kita mampu untuk mentafsirkan segalanya di minda..


tentang nasib yang menimpa si cilik ini


tentang kasih seorang abang terhadap adiknya..

kemelaratan hidup mereka mengundang pilu di hati

namun..

apakah yang telah dilakukan oleh orang-orang sebegini lakukan untuk membantu insan-insan di atas





satu pandangan mungkin membawa seribu persoalan di hati........

11 comments:

bella luna said...

ciannya die,sepatutnya diusia sekecil nie die bergembira dgn belaian ibubapa,tapi nape sebaliknya yg terjadi?

EnciK AxixOu said...

tsentuh hati tengok gambo neh.

si kiut lavender said...

Bella : sudah ditakdirkan hidup mereka begitu..tapi itulah..kekadang kita terlupa dengan kesenangan yang ada nak bantu mereka...

EA : haah..tol tuh

Ungu Violet said...

cian kan tengok budak2 kecik mintak sedekah...kadang2 tuh dorang nih kene paksa sebenarnye...huhu

SyuE said...

kite kene bersyukur lah kan dpt hidup yg tak ade lah sempurna, tapi, ok lah kan. mmg kesian sgt dgn budak2 tu. ;')

farah hanim said...

terasa dijiwa tgk pictre2 tu
kesiankn mereka
tp tak tahu nak bntu camne
nak bg duet pon xder duet

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tersentuh hati tengok gamba

Ninie said...

Comelnya panda n doll kat header tu!!! Suka blog neh! Dah follow kamu...follow me back at

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/

Slmt Hari Raya!

budakijaupendek said...

kesian kanak-kanak =(

Fiza A said...

trsentuh hati jugak.. ;(

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam dear...

ingat Ruby lg x..

erm tersentuh aty bc entry nie yunk...

bgus awk nie,,,prihatin owgnya..