Thursday, August 18

karangan yg mungkin b0leh h!burkan anda..:)


Assalmualaikum w.b.t

jom lita g baca satu karangan nih yang dibuat oleh pelajar sekolah yg nak tulis alasan dia  tak hadir ke sekolah kelmarin..O____O


kalau tak jelas klik jew kat pic tuh yer..:)

7 comments:

Cik Mimie said...

da x datang sekolah tu mcm2 alasan di buatnye.hee

Cik Mimie said...

da x datang sekolah tu mcm2 alasan di buatnye.hee

IkhAnif said...

boleh buat nie bagi kat cikgu..muahahaha...:P

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

hahah...sgt lawak...bahasa campur pon ade

~+aSma dAud+~ said...

nak tuleh karangan mcm ni kasi kt lecturer ah..alasan tak dtng kelas..kuikuikuikui

SyuE said...

haha. sgt otak bace. ;p kesian cikgu tu.

si kiut lavender said...

cik mimie : dah tataw nak bgi excuse camna agy dah tuh..heee,,alasan len dah lapuk..

ik :(^____^)

meza : yalah...dya tataw bahasa bm nak sebut pa dy tulisla dlam bhasa cina dya tuh...:P

asma : cer try bgi tgk...agak2 ada tulisan merah ark..

syue : kesian sgt,,tapi sabo jelah...