Saturday, January 21

Lalang


assalamualaikum w.b.t



benar politik itu tidak kotor, cumanya penghujahan sihat jarang sekali berlaku. seringkali sesuatu isu itu dicemari sentiment parti, peribadi malah emosi. Lalang menceritakan sisi pandang orang ketiga, sang kancil yang tersepit antara dua gajah, dan seekor rama-rama -matluthfi



:: suka tengok part kucing dan anjing tuh...agak-agak bilalah "puak kau" dan "puak aku" nak berdamai?

:: "aku tak tahu macam mana nak 'explain' lelaki nak kawal nafsu, menangis pun tak terkawal"(matluthfi)






23 comments:

Miss Purple Ungu said...

ntah bila la 2 puak tu nak berdamai huhu

saya dewi said...

tak mampu nak tengok. line bband slow berdesup. huarghhhh T^T

Ungu Violet said...

skang nih mmg tngah musim line berukben slow tahap gaban kot....huhu xleh tengok gak..

tapi suka tengok video matluthfi nih..:)

::WafaIrdina:: said...

xtahu lar...sama2 mendoakan pihak yg benar yg akan memimpin ngara kita..yukk..kembalikan semula kegemilangan islam...:)

Novelgurl said...

nthla..muak dh dngn situasi y cm2..saling menuduh n mnylhkn stu sma lain mnytkn dia sjlh y benar sy un poning3x.Tak kisah r..Y penting hidup n mati.. selamat dunia akhirat di bwh redhaNya.

LadyBird said...

suatu hr nanti mereka akan berdamai :).. insya-Allah..

HARITH ISKANDAR said...

rasanya susahnk damai tu sbb masing2 dok pk hal poket sndri je mmm

hyz said...

susah bila x fikir masa dpan... mereka cuma fikir kepentingan mereka je

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

xde bnda yg lg bosan dari politik

Ruby Mahabbah Fillah said...

Assalam..

nk berdamai 2 mmg payah klu msing2 xnk buang ego kn...

erm...BB skrg mcm x best jer....lembab lebih dr siput...huhhu


vidio mat lutfi semua best2...tp Ruby la pulk xdpt tgk.... line slow giler...

aiNa yaZiD said...

huh...mudah2an mereka berdamai laa. jgn fikirkan kepentingan diri.

suka matluthfi! =)

si kiut lavender said...

miss :


itulah...sedangkan anjing dan kucing yg pantang berjumpa bleh bercakaran inikan pula manusia yg ada sifat manusianya

si kiut lavender said...

dewi :

hee..tgoklah bila da kesempatan

si kiut lavender said...

ungu:

skl xpenah miss tgk video dya..:)

si kiut lavender said...

wafa:

bila baca sejarah2 terdahulu..diri ini mengidamkan akan ada khalifah2 sejati yg akan memimpin negara penuh keislaman

si kiut lavender said...

novelgurl:

skl pun kadang2 muak jgak..
tapi,,,rasa sedih lebih menjalar dalam diri

si kiut lavender said...

lady:
Insya Allah

si kiut lavender said...

harith:

bila kamu sebut soal poket..
bibir tersenyum sumbing

si kiut lavender said...

hyz:


bila masing2 pk hal msing2 rakyat yg menjadi mangsa

si kiut lavender said...

sazuan:

hurm...permainan mereka kadang2 buat kita rsa muak dan b0hsan

si kiut lavender said...

ruby:


ego...?haish...


video matluthfi is da best..:)

si kiut lavender said...

aina:

amin...mudah2an begitulah

ctk said...

matlutfi terbaik...mesej penting mmg terselit :)