Thursday, July 5

Sweet Love Story : Irma Hasmie dan Redza Syah


Assalamualaikum w.b.t

Walaupun agak terlambat tapi Skl tetap jugak nak ucapkan tahniah kepada pasangan yang bagaikan pinang dibelah dua. 

wedding irma hasmie


redza irma

redza irma

redza irma

sorang cantik sorang segak sama padan sama cocok sama romantik sama sweet
moga terus bahagia hingga ke syurga



terlalu indah pertemuan mereka
bertemu di depan kaabah
balik ke tanah air pihak lelaki terus masuk merisik
sungguh syahdu selepas Irma dan suami selamat diijiabkabulkan..
alhamdulillah..kini bahagia milik Irma bersama suaminya..
sumber pic: the kliker

51 comments:

NAL said...

wah..memang secocok la depa ni..TAHNIAH..

Boni JLL3 said...

sama cantik sama padan kan?? semoga mereka berbahgia hinggalah ke anak cucu.. amin

aimaniman said...

yupp sama cantik sama padan.. suka sangattt.. tengom yg hensem dan yg ayu berganding hidup bersama

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

suke tengok.. sejuk je mata (^___^)

ஜ miss klanika ஜ said...

semoge berkekalan hingga ke akhir nyawa :)

Nyue said...

mereka bertemu ditempat yg mulia..semoga kekal ke akhirnya amin

.ciknoey. said...

erm alhamdulillah dpt jodoh yg baik...
kite pun berangan nak g umrah pstu bertemu jodoh kat sne. hihi

si kiut lavender said...

@NAL

secocoknya mereka buat SKL terasa sgt jeles..thehehe..

si kiut lavender said...

@Boni JLL3

amin..moga begitulah hendaknya..:)

si kiut lavender said...

@aimaniman

yeap..moga mereka bersama dan berbahagia hgga ke Jannah..=)

si kiut lavender said...

@ ✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽

kan kak is kan..heheh..idamkan utk jadi psangan macam jgaklah..=)

si kiut lavender said...

@ஜ miss klanika ஜ

amin..=)

si kiut lavender said...

@Nyue

InsyaAllah..amin...

si kiut lavender said...

@.ciknoey.

SKL pun berharap dpat tunaikan umrah dan haji d
kemudian dpat bertemu teman hidup yg baik..
sama2lah kita berdoa miga jadi kenyataan ya

O CIKTEDDY said...

untungnya depa..kita pulak rasa bahagia tengok ^^

iqa said...

huuu
taknak tgk da.....
jeles.aahhaha doa kan mereka kekal :)

Fiksyida said...

Diorang memang bagai pinang dibelah dua...Comei gila!!

Saya Disini said...

cntiknye

aimaniman said...

akak pun suka tengok dia orang,.. cantik dan hensem... kat kelas, budak2 pun cakap pasal suami irma,... dah popular macam artis pulak..

aku HaniAsyira said...

cantik kan dua2.. bestnyer.. semoga dua2 sentiasa bahagia till jannah.. =)

Sarah Mohd Saleh said...

mmg suke sgt tgk deyrg.harp kekal slamayaa deyrg nih;D

Adylia Qarissa said...

semoga jodoh mereka kekal hingga nafas terakhir. aminnnn

ghost writer said...

harap kekal.

Elysa Sofia said...

memang diorang sangat sesuai,sepadan :) suka sangat tengok video diorang berulang kali :D

profmie said...

memg sepadan...hrp berkekln..

Arina Shamsul said...

semoga jodoh mereka berkekalan dunia akhirat :) amin..

miss Fyqa said...

suka tgk jugak. Moga mereka bahagia hingga hujung nyawa :)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

kak is singgah lagi (^___^)

9n0L4 said...

mmg sweetlah dorang. sejuk mate dan hati menengoknya. ;)

KY said...

semoga bahagia mereka hingga ke SANA...aamiin

si kiut lavender said...

@O CIKTEDDY

itulah..bila plakla kita nak rsa bhagia macam tu kan..=)

si kiut lavender said...

@iqa

eden pung jeles mung taw...alallaa

si kiut lavender said...

@Fiksyida s

kamu dgn si dia pun comel lagi gila..hikhik

si kiut lavender said...

@Saya Disini

cantik..sejuk ja mata menengoknya..:)

si kiut lavender said...

@aimaniman

hihi..dah kawen ngan artis tu yg terlebih perhatiannya..muhehe

si kiut lavender said...

@aku HaniAsyira

amin..moga macam tulah hendaknya..:)

si kiut lavender said...

@Sarah Mohd Saleh

skl pun dah berapa kali dah layan depa punya vd..suka sgt..:)

si kiut lavender said...

@Adylia Qarissa

amin..=))

si kiut lavender said...

@ghost writer

harap macam tulah

si kiut lavender said...

@Elysa Sofia

hihi..skl pun..dah tak terhitung dah brapa kali tgk..nek jadik gila plak tgk vid kawen depa nih

si kiut lavender said...

@profmie

amin...=)

si kiut lavender said...

@Arina Shamsul

moga bgitulah hendaknya..amin

si kiut lavender said...

@miss Fyqa

*nod..

amin..=)

si kiut lavender said...

@✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽

alamak...xupdate lagi..lalala

si kiut lavender said...

@9n0L4

beruntung irma...inilah hikmah disebalik dugaan yg telah ditempuhi slama hari ni..=)

si kiut lavender said...

@KY

amin..:)

Edy Fee said...

sweetnye la gambr diorang.romantik giler

si kiut lavender said...

@Edy Fee

nanti wedding sendiri buatlah macam sama
okeyp..:D

Narumi Isozaki said...

memang sama cantik sama padan kan? semoga mereka kekal hingga ke syurga~ =)

si kiut lavender said...

@Narumi Isozaki

amin..moga2 macam tulah..:)

Gray said...

suka tgk jugak. Moga mereka bahagia hingga hujung nyawa :)