Monday, March 19

Final adik-adikku musim ketiga


Assalamualaikum w.b.t

Sebenarnya SKL tak taw pun yang program dah mula
taw-taw ja berita tv1 semalam maklumkan pukul 9.00 malam (semalam)
ada siaran langsung final adik-adikku musim ketiga
adoii...kalau program nyanyi-nyanyi,lawak-lawak taw ja bila  masanya bila nak keluar
program yang bagus-bagus macam nih tak alert plak

harapan SKL untuk program adik-adikku tahun punyalah tinggi
semangat nak tengok berkobar-kobar
dok rasa mesti persembahan diorang hebat-hebat belaka
tapi, agak kurang daripada tahun lepas
persembahan finalis tahun lepas semuanya gempak-gempak
dan tahun sampai dah boleh agak sapa pemenangnya


tapi, kehebatan, kelancangan, keberanian diorang berpidato kat atas pentas
membuatkan SKL respect sangat-sangat

SKL nak sangat-sangat tunjuk video diorang semalam
tapi, susahla nak jumpa
mungkin baru lagi..nanti-nanti adalah tuh

 

ini 5 finalis yang buat persembahan semalam

 
ku sangkakan lelaki bakal juara..rupanya adik cilik nih
Tahniah Syahamah

di sini SKL da selitkan beberapa video peserta yang mendapat juara, naib juara dan tempat ketiga untuk musim lepas
video diorang SKL tengok tak pernah jemu..
sangat membangkitkan semangat..



adik munir..juara adik-adikku musim kedua




naib johan: Adik shafiqah fasiha


tempat ketiga : adik Zaid Najmuddin
persembahan adik nih yang paling SKL suka....


p?s: rajin-rajinkan diri yerk tekan play..tengok kat you tube tu ha...cepat sikit playnya...:D

31 comments:

Teenager Housemaid said...

erkk.tak pernah tengok ni...

si kiut lavender said...

teenager:

haha..dah agk dah..mesty byk yg tak tgk...:)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

musiim terbaru ni lupa nak ikut (^___^) sibuk dengan humaira

Unknown said...

lyn rpenyerrrr prorgm realiti kaank2 ;)

Boni JLL3 said...

ni lah sebenarnya bakal2 pemimpin negara kita..

HARITH ISKANDAR said...

sy pun ade tgk.lg best tgk yg ni dr program nyanyi2 & lawak bodoh yg ade kt tv laen tu.yg ni lbh berfaedah.ehehe

NAL said...

adoi..terlupa nak tengok..youtube aje la..program ni lagi baik daripada program lawak2 tu..that's y x tgk program lawak2 tu coz x membuka minda..

LadyBird said...

akak selalu dgr mak ayah psg citer ni.. tp x pernah tgk.. dgr dr dlm bilik jerk..

ghost writer said...

ini hasil didikan dari mula. menjadi mudah gitu. ini zaman semua harus dipelajari. :)

iszieylyanziy said...

pernah tengok masa balik penang minggu lepas,,abah suka tengok,,hehehe

EyqaLuvender said...

kalo kite ade kt umah ni mmg layan jugak adik2ku ni...they are very talented,bakal m'jd pelapis penceramah n motivator masa hadapan.

budakijaupendek said...

tak pernah tgok la skl. hehe

O CIKTEDDY said...

cik jarang tngok ni..hehe

Ungu Violet said...

penah tengok gak...dorang nih berani ngan berbakat...:)

si kiut lavender said...

eeiys:

heheh,,,nak wat camna kan dah bizy ngan insan tersyg

si kiut lavender said...

unknown:

eh,,mestylah..hahahha

si kiut lavender said...

boni:

yup,,,alhamdulillah...maseh ada lagi pewaris ngara yg berkualiti

si kiut lavender said...

harith:

eceyh..terasa den..hahah


skl layan semua...:D

si kiut lavender said...

nal:

hahah...berpkat dgn harith nampak...kikiki

si kiut lavender said...

lady:

uish...rugilah xtgk...:)

si kiut lavender said...

Ghost:

semua zaman pun perlu dipelajari

si kiut lavender said...

isziey:

boleh tgk pun sebab ayah layan..hahaha

si kiut lavender said...

eyqa:


yup,,moga diorang semua nih dapat melakukan sesuatu utk ngara

si kiut lavender said...

budak:

huhuhu....ugylah bdak tuh xtgk program nih

si kiut lavender said...

o cik teddy:

skl pun tgk final jerk..hehehe

si kiut lavender said...

ungu:


kita ja kurang berani cam diorang kan..hehehe

Adylia Qarissa said...

bertudung bukan penghalang tuk jadi juara heheeee

ctk said...

wah.....braninyer dorg :D

si kiut lavender said...

adylia:

haah...suaranya sangat lantang malam tuh...:D

si kiut lavender said...

ctk:

haah..kita pun xseberani dorang

Ochoa said...

ni lah sebenarnya bakal2 pemimpin negara kita..